Pengalaman Tanaman Nangka Madu YL

Pengalaman penanaman buah nangka madu oleh keluarga YL di Rawang, Selangor telah membuktikan bahawa baja asli pekat FTi-7 berjaya mengeluarkan kualiti buah nangka yang sangat memuaskan dalam peningkatan ciri-ciri pemasaran buah nangka madu. Antaranya termasuk saiz buah yang lebih besar, jangka simpanan buahnya lebih panjang, lebih tebal isi buahnya, peratus isi buah potong yang lebih tinggi, kemanisan buah yang unik, hebat dan harum aromanya, ranggup buahnya yang merangsangkan, dll.

Tuesday, June 22, 2010

SELAMAT DATANG-BLOG NANGKA MADU YL


Perkenalan Tentang Pengusaha Nangka Madu YL


Nama saya Puan Hee, nama syarikat saya Green Station Network (GSN).GSN adalah pengedar & pengeksport buah Nangka Madu jenama YL dari ladang Yan Lee Agriculture Trading. GSN adalah anak syarikat untuk Yan Lee Agriculture Trading dalam pemasaran nangka madu YL.


Keluarga YL adalah pekebun nangka madu YL selama 30 tahun di Rawang, Selangor. Kami telah mencuba dan membuktikan bahawa baja asli pekat FTi-7 telah berjaya mengeluarkan kualiti buah nangka yang sangat memuaskan dan juga banyak ciri-ciri lain yang menyokong pemasaran buah nangka madu dalam segi saiz buah yang meningkat, kualiti buah yang jangka simpanannya lebih panjang, isi buah yang tebal, peratus isi buah potong yang lebih tinggi, kemanisan buah yang unik rasanya, aroma buah yang begitu hebat dan mengharumkan serta merangsangkan, dll.


GSN adalah pengedar baja asli FTi-7 di Malaysia. Kami boleh memberi nasihat tentang pembajaan FTi-7 untuk pokok nangka madu.


Pembelian baja FTi-7 boleh didapati di Green Station Network melalui pesanan telefon, faks dan email. Sila lawati laman kami di www.greenstationnetwork.com. Tel : 012-3313908 Faks : 03-6280 1284 jackfruit@greenstationnetwork.com



Risalah baja FTi-7 boleh kami kirimkan jika permohonan dibuat melalui email.

Kami sudi memberi bantuan untuk penggunaan baja ini. Kami juga sudi membeli balik buah nangka madu yang berkualiti baik untuk pasaran eksport kami jika didapati kualitinya memuaskan.


Terima kasih.

Untuk Pengusaha/pengedar Nangka Madu YL ,

Pengedar baja asli pekat FTi-7

Puan Hee

Mobile : 012-3313 908



1 comment: